Leveransfrågor
Leveranser
Här kan du hitta svaren på vanligt förekommande leveransfrågor.
Har du frågor om leveranser maila logistics@aircoil.se
Vanliga leveransfrågor
När får jag min leverans?
På orderbekräftelsen står det ”på plats vecka” angivet per orderrad.
I södra och mellersta Sverige går leveranserna normalt ut till kunderna på onsdagar, och norra delarna torsdag-fredag
Vart vänder jag mig vid frågor runt min leverans?
Mejla logistikavdelningen logistics@aircoil.se så svarar vi så snart vi kan.
Hur får jag en kvitterad fraktsedel?
Mejla logistikavdelningen logistics@aircoil.se så svarar vi så snart vi kan.
Vad gör jag om min leverans är transportskadad eller avvikande från order?
Upptäcks en transportskada på godset eller att den avviker från order, ta emot godset och gör en anmärkning om skadan/felet/avvikelsen på fraktsedelns kvittensdel. Kvittera aldrig utan att först göra denna anmärkning! Både mottagare och chaufför skall skriva under.
Kontakta sedan Aircoils logistikavdelningen via logistics@aircoil.se och bifoga kopia av signerad fraktsedel och kontaktuppgifter och information om skadan, eller ring 0573-71 10 45 så hjälper vi dig.