Leveransfrågor
Leveranser
Här kan du hitta svaren på vanligt
förekommande leveransfrågor.
Har du frågor om leveranser maila logistics@aircoil.se
Vanliga leveransfrågor
När får jag min leverans?
På orderbekräftelsen står det ”på plats vecka” angivet per orderrad.
I södra och mellersta Sverige går leveranserna normalt ut till kunderna på onsdagar, och norra delarna torsdag-fredag
Vart vänder jag mig vid frågor runt min leverans?
Mejla logistikavdelningen logistics@aircoil.se så svarar vi så snart vi kan.
Hur får jag en kvitterad fraktsedel ?
Mejla logistikavdelningen logistics@aircoil.se så svarar vi så snart vi kan.
Transportskadad leverans
Vad gör jag om min leverans är transportskadad eller avvikande från order ?
Upptäcks en transportskada på godset eller att den avviker från order, ta emot godset och gör en anmärkning om skadan/felet/avvikelsen på fraktsedelns kvittensdel. Kvittera aldrig utan att först göra denna anmärkning! Både mottagare och chaufför skall skriva under.
Kontakta sedan Aircoils logistikavdelningen via logistics@aircoil.se och bifoga kopia av signerad fraktsedel och kontaktuppgifter och information om skadan, eller ring 0573-71 10 45 så hjälper vi dig.